OYUN!!!

bir-oyun,
şimdi başladığım
karanlıklarla bir vals,
gerçeklik ötesi
anlamsız teklerin koşuşturduğu
bir-oyun.
kurallarının boşlukta seyir halinde olduğu
bir-oyun
herşey
şimdi benim ona vereceğim anlamla anlamlanacak.
herşey
benim ona vereceğim anlamda saklı.
herşey
ben anlam yüklediğimde anlamlı.
ne kadar anlamlı olsun istiyorsam
o kadar anlam
yükleyecem onlara!
ve sana;
Müdahele edebileceğin
hiç bir şey yok!
bu oyunda,
sen sadece bir objesin,
bir görüntüden ibaret,
gözünü kapattığın
her yerdeyim,
ışığı taşıyanım,
anlmsızlığın Tanrı'sı,
herşey
olabildiğince bana açık
herşey
olabildiğince sana kapalı
zühre yıldızıyım,
son ve başlangıç,
bitmek tükenmez
aydınlığım,
ebedi ve değişmez olan,
yaratılmamış ve yokedilemez olan,
sürekli ve kalıcı olan Bir-im ben!!!
oyunu başlatıyorum...
sahi senin adın neydi???
sesler...
sesler duyuyorum
daha şimdiden
hoşgeldin diyorlar..
ölümsüz sürücülerin
kısraklarının taşıdığı genç adam.
Bu yolda seni bekleyen
kötü kader yok
bu yol insanların
adalet dışına çıktığı
bir yol da değil.
burada her şeyi,
hakikatın kapısının olduğu
sarsılmaz kalbi bulacaksın.
içimi çocuksu bir sevinç kapla-dı
yolun başın-da,
oyun-un başın-da
hoşçakal karanlık;
merhaba aydınlık!!!!
mschak 06/2011