(Olric: Kulağı ağrıyor!!!)
ABD: Satamıyorsak kesin!!!
Avrupa Parlemontosu: demokratlaşmanın sancıları bunlar...
Chp: Cumhurbaşkanı çözer..
Cumhurbaşkanı: Bu büyük bir fırsat..
Başbakan: Kulağını da al git!!!
AKP: Derin bir kulak kokusu alıyorum...
MHP: Türklük şuuru olmaya bir kulakta ağrılar mahkumdur..
Bdp: kürt sorunu çözülmeden bu kulakların acısı dinmez...
F.Nİetzsche: öldürmeyen acı büyütür..
Felaket Tellali: CEHENNEM DE MEVSİM YOK arkadaşşş ATEŞLERDE YANACAKSIN!!!
Mahatma GHANDI: "Duygularınıza dikkat edin davranışlarınıza dönüşür... Davranışlarınıza dikkat edin alışkanlıklarınıza dönüşür...Alışkanlıklarınıza dikkat edin değerlerinize dönüşür... Değerlerinize dikkat edin karakterinize dönüşür... Karakterinize dikkat edin kaderinize dönüşür... Kulağınıza dikkat edin...hayatınıza mal olur"
(yok artık!!!)
ARISTOPHAROS: Ne yaparsan yap. Kulak kulatır. Doğru işlemez.
CERVANTES: Acı çekmek ölmekten daha çok cesaret ister.
Materyalistler: Kaçınılmaz değişim!!!
SENECA: Acısız geçen gün yoktur.
Milan Kundera : Kulak bir kere ağrıdığı için yargılanamaz !!!!
ALBERT EINSTEIN: Birönyargıyı yıkmak, bir kulağı iyileştirmekten zordur.
Faust: Kulağında ki ağrıya benziyorsun.!!!
Maslow: Kulağında ağrı olan her şeyi kulak olarak görür!!!!!
Konfüçyus: “Memleketin nasıl yönetildiğini anlamak mı istiyorsunuz;onun müziğine kulak veriniz. ...
DANTE: "Bugünün bir daha asla doğmayacağını düşün."
SHAKESPEARE: Aslında hiçbirşey iyi veya kötü değildir. Herşey bizim onlar hakkında ne düşündüğümüze bağlıdır.
Scherif: Felsefenin sözleri askıda kaldıkça, kulaklar duyarsızlaşır.
Güney Emirel.: su kaçmıştır. pompa yap!!!
Cennet Uyar.: Sarımsak sürmek lazım iyi gelir!!!
Annem: felsefe yerine mühendis olaydın..bu hale gelmezdin!!!
Burak Kaya: Akkuyu'dayım..Nükleer santral kurulursa...asıl o zaman gör...4 kulak ağrısıyla uğraşmayı...
Mengüç Muhtaroğlu.: Sen su tezi bitirme asıl o zaman gör ağrıyı!!!
İsmini vermek istemeyen biri: Ya bi bırak ya, ya bi bırak, ya bi bırak ya!!!!!!
......: :/)
.:.Metinler.:.
- Bir Eğitim Sistemi Modeli Olarak “Anlamacı Eğitim”
- Bir Eşitsizlik Örneği Olarak Siyasal Meşruiyet ve Yurttaşlık: Nusayriler Üzerine Bir Çalışma
- Bir Soykırımın Adı 1864 Büyük Çerkes Sürgünü
- Diyalog Olarak Felsefe
- DÜŞÜNCE VE KÜLTÜR TARİHİNDE HERMENEUTİK GELENEK
- EĞİTİMİN SOSYOLOJİSİ DEĞİL, EĞİTİM SOSYOLOJİSİ
- FELSEFENİN SOSYOLOJİSİ: Bilgi Sosyolojisi Açısından Felsefe
- Gadamer’in Hermenuetiğinde Sanat Deneyiminin Anlamı ve İşlevi Üzerine
- Göç-Eğitim-Batman ve Çocuk: Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da Göçün Aile ve Çocuk Eğitimi Üzerindeki Etkisi
- HABERMAS’IN FELSEFESİ
- Hermenuetik
- Karl Marx’ın Felsefesinde “İnsan” ve “İnsan Doğası”
- MUSTAFA GÜNAY’DAN YAŞADIĞIMIZ ZAMANA FELSEFİ BİR BAKIŞ: DÜNYA KİME AİTTİR?
- Marksizm ve Ütopik Görüş
- RÜYA
- Sosyal Hareketler Sosyolojisi Açısından Türkiye Cumhuriyet’inin 1919-1938 Döneminin Analizi
- Tin Bilimleri Kuramı İçinde Yaşama Felsefesi Düşüncesi ve Hermeneutik (Georg MISCH) Üzerine Birkaç Not…
- Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği” Romanında Ağırlık ve Hafiflik Çözümlemesi
- Wilhelm Dilthey ve 21. Yüzyılın Kültür Odaklı Çatışmalarının Önlenmesine Yönelik Bir Çözüm Olarak “Anlama” Kavramı
- ÖLÜMÜNÜN YÜZÜNCÜ YILINDA NİETZSCHE VE FELSEFESİ
- Ütopya ve Gerçeklik Tartışmaları Işığında “Venüs Projesi”
- İNSAN VE TARİH BİLİNCİ
- İdeoloji Nedir?
- İnanma Felsefesi Bağlamında Totem ve Tabu
- “Yeni Atlantis ve Bilim Teknoloji Ütopyalarının Günümüz Örneklerinden Venüs Projesi(Kaynak Bazlı Ekonomi)”
- “İnsan ve Tarih Dünyasında Tekilleşme ve Sanat” Üzerine Bir İnceleme